Tak, wszystkie produkty na stronie internetowej Flashbay są objęte gwarancją na brak wad materiałowych i produkcyjnych w momencie dostawy.
Jak długi jest okres gwarancji po dostawie dla różnych kategorii produktów?
Prosimy o zapoznanie się z poniższą tabelą, w której wymieniono wszystkie kategorie naszych produktów i ich okresy gwarancji.
Kategoria | Okres gwarancji |
USB | 10 lat |
Power | 2 lata |
Audio | 2 lata |
Drinkware | 2 lata |
Gadżety i do zabawy | 1 rok |
Długopisy | 1 rok |
Torby | 1 rok |
Czapki | 1 rok |
Notebooki | 1 rok |
Akcesoria | 1 rok |
Odzież | 1 rok |
Smycze i breloki | 1 rok |
W przypadku zestawów upominkowych gwarancja ma zastosowanie do poszczególnych elementów zestawu oddzielnie, jak wyszczególniono powyżej.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje naprawy lub wymiany produktów, gdzie szkoda spowodowana została: celowym działaniem by uszkodzić produkt, niewłaściwym użytkowaniem, losowym wypadkiem, przeróbką, niewłaściwym środowiskiem fizycznym, niewłaściwą eksploatacją przez użytkownika, niepoprawną konserwacją przez użytkownika, lub awarią spowodowaną przez produkt, za który Flashbay nie ponosi odpowiedzialności. Zniszczenia i zużycie w przypadku normalnego użytkowania (także w przypadku znakowania) nie jest objęte gwarancją.
- USB: Awaria lub niepożądane działanie nie jest objęte gwarancją, gdy pamięci usb są wykorzystywane przez specjalistyczny lub niestandardowy sprzęt i/lub oprogramowanie, a także w przypadku użycia w innym celu niż przechowywanie bezpiecznych dla urządzenia danych.
- Drinkware: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu ze żrącymi chemikaliami, ściernymi metodami czyszczenia oraz mycia w zmywarce.
- Długopisy: wkłady nie są objęte gwarancją, dotyczy ona tylko obudowy długopisu.
- Torby: uszkodzenia toreb spowodowane nadmiernym ciężarem przenoszonych rzeczy nie są objęte gwarancją.
- Czapki: odkształcenia przy ciągłym użytkowaniu są normalnym zjawiskiem i nie obejmuje ich gwarancja,
-
Odzież: Zmiany kształtu są spodziewane w wyniku wielokrotnego użytkowania i nie są objęte gwarancją. Blaknięcie lub pogorszenie jakości znakowania po wielokrotnym praniu nie są również objęte gwarancją. Uszkodzenia spowodowane praniem innym niż zgodne z określonymi instrukcjami dotyczącymi pielęgnacji nie podlega gwarancji.
-
Notatniki: Uszkodzenia/ubrudzenia spowodowane jedzeniem czy rozlaniem napojów i/lub płynów lub ogólnym brakiem ostrożności nie są objęte gwarancją.
- Power: Częste wystawianie na działanie wysokich lub niskich temperatur. Korzystanie z niewspieranego sprzętu do ładowania. Uszkodzenia spowodowane rozlaniem jedzenia, napojów i/lub płynów nie są objęte gwarancją.
- Audio: Częste wystawianie na działanie wysokich lub niskich temperatur. Korzystanie z niewspieranego sprzętu do ładowania. Uszkodzenia spowodowane jedzeniem, piciem i/lub rozlaniem płynów nie są objęte gwarancją.
- Mini Drone: Wszelkie uszkodzenia spowodowane częstym rozbijaniem Mini Drone nie są objęte gwarancją. Częsta ekspozycja na ekstremalnie wysokie lub niskie temperatury. Używanie niewspieranego sprzętu do ładowania. Uszkodzenia spowodowane rozlaniem jedzenia, napojów i/lub płynów nie są objęte gwarancją.
- Smycze i breloki: Uszkodzenia spowodowane przez silne środki chemiczne i/lub ścierne metody czyszczenia nie są objęte gwarancją. Uszkodzenia znakowania przez ścieranie przedmiotami podczas normalnego użytkowania nie są objęte gwarancją.