FAQGwarancja Flashbay

Czy wszystkie produkty Flashbay objęte są gwarancją?
Tak, na wszystkie produkty na stronie Flashbay udzielana jest gwarancja na brak wad materiałowych i wykonawczych w momencie dostawy.

Okres gwarancyjny po dostawie z uwzględnieniem różnych kategorii produktowych.
Poniższa tabela prezentuje wszystkie kategorie produktów wraz z ich okresem gwarancyjnym:

Kategoria  Okres gwarancji
USB  10 lat
Power 2 lata
Audio 2 lata
Drinkware 2 lata
Gadżety 2 lata
Długopisy 1 rok
Torby 1 rok
Czapki 1 rok
Akcesoria 1 rok

W przypadku zestawów okres gwarancyjny stosowany jest do każdego elementu zestawu zgodnie z powyższą tabelą. Maseczki dostarczane są jako wolne od wad materiałowych i wykonawczych, ale nie podlegają żadnej gwarancji po otwarciu opakowania.

Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje naprawy lub wymiany produktów, gdzie szkoda spowodowana została: celowym działaniem by uszkodzić produkt, niewłaściwym użytkowaniem, losowym wypadkiem, przeróbką, niewłaściwym środowiskiem fizycznym, niewłaściwą eksploatacją przez użytkownika, niepoprawną konserwacją przez użytkownika, lub awarią spowodowaną przez produkt, za który Flashbay nie ponosi odpowiedzialności. Zniszczenia i zużycie w przypadku normalnego użytkowania (także w przypadku znakowania) nie jest objęte gwarancją.
  • USB: Awaria lub niepożądane działanie nie jest objęte gwarancją, gdy pamięci usb są wykorzystywane przez specjalistyczny lub niestandardowy sprzęt i/lub oprogramowanie, a także w przypadku użycia w innym celu niż przechowywanie bezpiecznych dla urządzenia danych.
  • Drinkware: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu ze żrącymi chemikaliami, ściernymi metodami czyszczenia oraz mycia w zmywarce.
  • Długopisy: wkłady nie są objęte gwarancją, dotyczy ona tylko obudowy długopisu.
  • Torby: uszkodzenia toreb spowodowane nadmiernym ciężarem przenoszonych rzeczy nie są objęte gwarancją.
  • Czapki: odkształcenia przy ciągłym użytkowaniu są normalnym zjawiskiem i nie obejmuje ich gwarancja,