Blog Jak zwiększyć zainteresowanie Twoim stoiskiem na targach

Im więcej osób odwiedza stoisko, tym większe są szanse na przekształcenie ich w Klientów.
Przy wielu innych stand'ach, które starają się przyciągnąć odwiedzających, często i łatwo zgubić się w tłumie.
Jak możesz się wyróżnić?

Pamiętaj - liczy się jakość produktów i sposób ich znakowania

Z tak wieloma osobami przechodzącymi obok stoiska masz tylko bardzo krótkie okno, aby przyciągnąć ich uwagę. Dlatego właśnie branding jest kluczem do sukcesu. Musisz mieć pewność, że branding stoiska ułatwi ludziom szybkie zrozumienie czym się zajmujesz i co reprezentuje Twoja marka. Dobrze oznakowane stoisko może pomóc zwrócić uwagę odwiedzających z daleka i przyciągnąć ludzi, którzy są chętni, aby dowiedzieć się więcej o Twojej marce. Upewnij się, że Twoje stoisko posiada następujące cechy:
  • Wyraźnie wyświetla logo firmy
  • Wyświetla informacje o produkcie i usługach
  • Prezentuje wszystkie produkty lub usługi

Wybierz odpowiednie produkty promocyjne

Ważne jest, aby zrozumieć, że nie każdy produkt promocyjny jest odpowiedni dla Twojej firmy. Często rozdawanie "tanich" produktów promocyjnych może na dłuższą metę zaszkodzić Twojej marce, ponieważ odwiedzający będą kojarzyć jakość produktu z Twoją marką. Miej pewność, że Twoje produkty promocyjne będą miały praktyczne zastosowanie - zwłaszcza jeśli te gadżety są znakowane Twoim logo i  tym bardziej, jeśli na Targach stajesz obok konkurencji.


Proponujemy kilka pomysłów na super gadżet:

Spersonalizowany powerbank:

Gadżety sezonowe:


Produkty codziennego użytku - indukcyjne ładowarki:


Spersonalizowane kable USB:



Stwórz idealny gadżet


Skuteczny upominek promocyjny może pomóc w podniesieniu świadomości Twojej marki i przyciągnąć więcej osób do Twojego stoiska. To również daje Ci szansę wyróżnienia się na tle konkurencji, ponieważ bezpośrednio oferujesz swoim klientom coś wartościowego z góry. Ważnym jest, żeby nie poświęcić jakości kosztem ilości. Oto kilka wskazówek, które warto mieć na uwadze:
  • Twój produkt musi mieć praktyczne zastosowanie np. jeśli Twoi Klienci stale korzystają z produktu, pomaga to zaprezentować wartość Twojej marki.
  • Twój produkt jest wysokiej jakości: im dłużej gadżet jest przydatny i po prostu działa, tym więcej osób będzie z niego korzystać i dalej promować Twoją markę.
  • Twój produkt wyróżnia się pięknym znakowaniem:  chcesz mieć pewność, że na produkcie promocyjnym znajdą się wyraźnie Twoje logo oraz informacje kontaktowe.
Czy używałeś produktów promocyjnych na swoim stoisku wystawienniczym?
Zobacz więcej promocyjnych gadżetów na naszej stronie, gdzie również zapytasz o wycenę.


flashbay Autor: Sarah Chambers
Jako pierwszy/a zostaw komentarz
*
* nie będzie pokazany
(jeśli stosowne)
Komentarze od autora zostaną do Ciebie wysłane e-mailem.
Przesłanie niniejszego formularza oznacza zgodę na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z naszą polityką prywatności.