Blog 6 najczęstszych błędów popełnianych przy wyborze gadżetów reklamowych

Produkty promocyjne to doskonały sposób na to, aby Twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji i została dostrzeżona przez potencjalnych klientów. Jednak wiele małych firm wciąż popełnia błędy przy zamawianiu produktów promocyjnych.
Wymieniliśmy 6 typowych błędów (i sposobów ich unikania) przy zamawianiu Twoich markowych spersonalizowanych produktów promocyjnych.

1) Nieciekawe produkty promocyjne

Brak urozmaicenia asortymentu produktów promocyjnych nie pomoże wyróżnić się Twojej firmie. Wybór unikalnych produktów, takich jak pamięci USB OTG, słuchawki czy ładowarki indukcyjne pomoże Ci nadążyć za trendami w zachowaniach zakupowych klientów, a także zapewni Ci przewagę nad konkurencją. Kluczem jest wybór produktów, z których klienci będą regularnie korzystać.



2) Zlekceważenie identyfikacji wizualnej

Twoja firma jest rozpoznawana dzięki identyfikacji wizualnej, która m.in. obejmuje: 
- firmowe kolory
- Twoje logo
- typ czcionki
- kontekst grafiki
- a nawet Twój ton głosu (szczególnie dla jednoosobowej działalności)
Bez jasnych wytycznych Twoja firma nie będzie w stanie osiągnąć spójnego wizerunku i stałego rozpoznawalnego stylu. Oznacza to, że Twoje produkty promocyjne będą miały mniejszy wpływ na Twoją reklamę, o ile nie zostaną zastosowane wytyczne zapewniające kontrolę jakości i spójności.


3) Planowanie na ostatnią chwilę

We Flashbay, personalizujemy i dostarczamy produkty promocyjne już w 5 dni, ale zawsze warto mieć więcej czasu przed kolejną konferencją, spotkaniem lub wydarzeniem. Nie ma nic gorszego niż to, że zamówione gadżety nie dotrą na Twój event, lub po prostu zapomni się o promocji i gadżetach na dane spotkanie.

4) Kierowanie się tylko i wyłącznie ceną  

Częstym błędem popełnianym przez firmy jest wybór produktów promocyjnych wyłącznie na podstawie ceny. Niższa cena może wydawać się atrakcyjna, ale może również wiązać się z wyższymi kosztami z powodu wadliwego towaru, fatalnej jakości produktu i zrażeniem do siebie klientów. Warto zadać sobie pytanie: czy chcę by jakość promocyjnego produktu, który zostanie rozdany moim (potencjalnym) Klientom była prawdziwym odzwierciedleniem mojej marki i jakości oferowanych przeze mnie usług? 

5) Zakup produktów, które nie trafią użytecznością  

Jednym z częstych błędów popełnianych przez wiele firm jest wybór produktu promocyjnego, który firmie się podoba, w przeciwieństwie do takiego, który wolałaby grupa docelowa. Przed wyborem produktu promocyjnego należy zbadać zainteresowania i zachowania docelowej grupy odbiorców, a następnie upewnić się, że pomaga on zaspokoić te potrzeby.

6) Za mało gadżetów na evencie

Minimalna ilość zamówienia to tylko 10 sztuk. Jednak większość naszych Klientów zamawia o wiele więcej. Zalecamy, aby zawsze zamawiać nieco więcej, niż myślisz, że będziesz potrzebował/a. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której w połowie eventu zabraknie markowych promocyjnych gadżetów.

Jeśli stwierdzą Państwo, że nasze markowe promocyjne gadżety spełnią Państwa potrzeby promocji Waszej marki, wystarczy wypełnić formularz szybkiej wyceny, a nasz konsultant skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

flashbay Autor: Sarah Chambers
Jako pierwszy/a zostaw komentarz
*
* nie będzie pokazany
(jeśli stosowne)
Komentarze od autora zostaną do Ciebie wysłane e-mailem.
Przesłanie niniejszego formularza oznacza zgodę na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z naszą polityką prywatności.