Twister

Blog Pomysły na marketing dla działań Business-to-Business

B2B Marketing

Istnieją pewne idee marketingu business-to-business (B2B), które mogą pomóc zwiększyć liczbę klientów i przychodów dość szybko bez zwiększania budżetu. Oto niektóre z naszych ulubionych pomysłów tego typu:

Plan: Trzeba mieć jasną strategię przed rozpoczęciem działań marketingowych. Należy ustalić ramy czasowe, a także określony budżet z podziałem na dane czynności. 

Treść, treść, treść: Klienci biznesowi często szukają szczegółowych i konkretnych informacji, więc warto skoncentrować się na treści materiałów marketingowych dla pewności, że to co chcemy przekazać, jest klarowne.

Moc blogów: Twój blog jest doskonałą platformą do zaoferowania dodatkowych treści dla obecnych i potencjalnych klientów, tak jak robimy to tutaj.

LinkedIn: Wiele firm przyciąga klientów poprzez ich stronę na platformie LinkedIn udowadniając, że LinkedIn ma znaczenie tylko w branży HR.

SEO: Większość osób klika w "organiczne" wyniki wyszukiwania w Google i za każdym razem takie kliknięcie nic nas nie kosztuje. Jeśli mądrze zainwestujemy w optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), to organiczny ruch wyszukiwania może stać się głównym źródłem nowych odsłon i będzie także tym najbardziej opłacalnym.

Poprowadź klientów przez proces zakupowy: Wiele zainteresowanych klientów nie jest gotowych do natychmiastowego dokonania zakupu i potrzebują łagodnego oraz konsekwentnego przewodnika, by sfinalizować ten proces. Pamiętaj, aby pozostawać w stałym kontakcie z zainteresowanymi, gdyż jest ich znacznie łatwiej przekształcić w stałych klientów aniżeli tych, którzy odwiedzając nas po raz pierwszy.

Analizuj, mierz i badaj: Analizy powinny być kluczowym narzędziem dla każdej operacji w business-to-business. Każda tego typu czynność musi być śledzona, mierzona, badana, testowana i analizowana , dzięki czemu ich działanie może być stale ulepszane poprzez lepsze zrozumienie rynku docelowego.

Gadżety reklamowe: Potencjalni klienci są bardziej skłonni do wyboru firmy po otrzymaniu produktu reklamowego. Proponujemy skorzystać z przenośnej pamięci USB model Light - jest to fantastyczny gadżet, do którego osoby obdarowane często się przywiązują.

Pomysły na marketing dla działań Business-to-Business

Pamiętaj, to nie jest ostateczna strategia marketingu B2B, ale powyższa lista pomoże ustawić odpowiednie działania na właściwą drogę.

Aby dotrzeć do potencjalnych i obecnych klientów ze spersjonalizowanymi pamięci USB, wypełnij nasz szybki formularz, a jeden z naszych dedykowanych konsultantów skontaktuję się z Państwem, w celu omówienia Państwa indywidualnych potrzeb.

flashbay Autor: Aires Loutsaris
Jako pierwszy/a zostaw komentarz
*
* nie będzie pokazany
(jeśli stosowne)
Komentarze od autora zostaną do Ciebie wysłane e-mailem.
Przesłanie niniejszego formularza oznacza zgodę na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z naszą polityką prywatności.